joi, mai 17, 2007

CONSTANTIN DUŢU - Artist-Balerin, Coreograf, Producator, Om de Afaceri, deputat PRM 2000 -2004


Deputatul artist-balerin Constantin Duţu a reuşit să mă scoată de pe fixul meu, azi. De ce? Nu că ar fi făcut vreo declaraţie ieşită din comună sau mi-ar fi refuzat un interviu. Ci, pur şi simplu mi-a blocat maşina în parcare. DA... MI-A BLOCAT MAŞINA ÎN PARCAREA DE LA BLOC.



Ieri am vrut să plec şi eu ca orice om la serviciu...mă grăbeam, trebuia să ajung la şedinţa de sumar de dimineaţă...Ajung în faţa maşinii şi ... hai pleacă dacă ai cum. O maşină nu dau nume de marcă stătea frumos parcată în faţa maşinii mele. Mă uit...mă sucesc, mă învârtesc...NIMIC. În parbrizul maşinii, LÂNGĂ GIROFAR, stătea scris un număr de telefon.0722229910 HA....mi-a râs în barbă, să vezi ce-i fac ăstuia. SUN..... Sunteţi amabil să veniţi să mă deblocaţi, nu de alta dar vreau să plec şi eu la serviciu. De la capătul celălalt aud....O SĂ VIN. Eu insist şi îi spun: n-aţi înţeles...mă grăbesc, e dreptul meu să plec, dar nu şi obligaţia mea să cheltuiesc banii dând un telefon unui necunoscut să-i cer să-mi dea dreptul să ies din parcare. ACEASTĂ PARCARE DE CARE VĂ VORBESC ESTE FIX ÎN FAŢA MINISTERULUI DE INTERNE....ÎMI CER SCUZE CĂ VIAŢA A FĂCUT ÎN AŞA FEL ÎNCÂT EU SĂ LOCUIESC FIX ÎN FAŢA COMITETUL CENTRAL. Mda, o să vin...mai zice domnul. După vreo trei minute văd că se apropie cineva de maşina din faţa mea. STUPOARE...Dl deputat Constantin Duţu. Îi mai reproşez odată că dacă vine la ministerul de interne poate FOARTE BINE să parcheze fix în parcarea instituţiei care şi-a tras peste 75% din bulevardul Revoluţiei drept parcare...deşi 75% din din parcare este goală. În mitocănia băieţilor deştepţi acesta îmi răspunde ...ASTA ESTE PRACTICA LA MINISTERUL DE INTERNE. BLOCHEZI O MAŞINĂ DAR ÎŢI LAŞI NUMĂRUL DE TELEFON ÎN PARBRIZ. Încet dar sigur mă enervez şi mai tare, dar renunţ să mă mai cert cu el...că văd că omul e stupid. Se urcă în maşină, vizibil nervos că o "femeie l-a făcut" şi dând cu spatele intră într-un alt autoturism parcat ilegal. În spatele maşinii lovite de deputat o alta, cu girofar şi plus de asta cu 2 poliţişti în civil în ea. Oamenii legii de data asta realizează că deputatul e în offsaid ...ŞI nu se bagă...dar se distrează pe seama lui.


ALOOOOOO...dle Blaga....PARDON DLE CRISTIAN DAVID, DACĂ NU SUNTEŢI LA VREO PREZENTARE DE MODĂ A SOŢIEI SUNTEŢI AMABIL SĂ FACEŢI PUŢINĂ ORDINE ÎN FAŢA MINISTERULUI DUMNEAVOASTRĂ. DACĂ OAMENII DIN MINISTER AU INVITAŢI....VA ROG EU POFTIŢII IN PARCARE...NU MAI BLOCAŢI FRAIERII CARE AU ŞI EI UN BIET LOC DE PARCARE PRIN PREAJMA LOCULUI. DOMNULE DAVID...CUM NAIBA E POSIBIL CA ÎN FAŢA MINISTERULUI DE INTERNE SĂ LAŞI SĂ FUNCŢIONEZE DOUĂ DISCOTECI. ALOOOOO...DOAMNE CE ORDINE ERA ÎN PREAJMA MINISTERULUI, ATUNCI CÂND EL SE AFLA ÎN FOSTUL SEDIU....MARE DEBANDADĂ!!!!!!!!!!!!!!
nu sunteţi ministru de interne cum nu sunt eu şefa de cabinet a domnului ADRIAN NĂSTASE. Îmi cer scuze !!!! Şi vă rog eu oferiţii domnului Stelian Duţu un loc de parcare pe spaţiul MAI sau rezolvaţi dracului problemele sale mai repede să scap şi eu de el din zonă, că m-am săturat să-l văd zilnic prin preajma blocului meu.


PS:Reprezentantul PRM în CNA este maestrul Constantin Dutu
DE ŞTIUT: Cariera artistica a acestuia este una de exceptie: între 1954 si 1975 a fost balerin si, foarte repede, prim solist al Ansamblului de Balet al Operei Nationale din Bucuresti. Apoi, maestrul Dutu a fost, pe rînd: director de balet si director executiv al formatiei de balet a Teatrului de Revista "Constantin Tanase", director de balet al Ansamblului Folcloric "Perinita", solist al Ansamblului de Dansuri al Armatei. Între 1974 si 1990, a lucrat în Italia, ca regizor si producator de numeroase spectacole de balet si de revista, inclusiv pentru Televiziune. Din 1995, este producator general al Festivalului Mondial de Balet de la Varna (Bulgaria). Constantin Dutu a primit numeroase premii si decoratii, atît în tara, cît si în strainatate.

merită un loc de parcare la ministerul administraţiei şi internelor...

Niciun comentariu: