duminică, decembrie 23, 2007

LEAPŞĂ COLECTIVĂ!!!! Ce-aş fi fost dacă n-ar fi fost Revoluţia?!

Ce-aş fi fost dacă n-ar fi fost Revoluţia?!
Bună întrebare.
Cred că ştiu. În vara lui 1989 am terminat liceul. Liceul Agroindustrial Fundulea. Aveam o repartiţie în buzunar. Nu conta dacă intru sau nu la facultate. Ei îmi oferise o repartiţie. Biolog la CAP Lehliu Gară. Frumos. N-am profesat niciodată. Inginer agronom...n-am apucat să fac agricultură. A venit Revoluţia. M-am apucat de scris şi scriu şi azi. Revoluţia mi-a dat o altă meserie, pe care n-am învăţat-o, am furat-o.
N-am dat leapşa niciodată, dar o fac de data asta. Aş vrea să-i zic o leapşă colectivă. Cine citeşte aceste rânduri îl rog să-mi spună ce-ar fi fost el dacă n-ar fi existat Revoluţia.

PS. Leapsa este valabila pana pe 15 ianuarie 2008

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu stiu Roxana ce as fi fost...Eram clasa a 8-a la Revolutie, nu prea aveam conturate clar dorintele. Stiam foarte limpede, insa, ceea ce NU imi doream sa fac: Medicina. In ciuda dorintei tatalui meu. Ulterior si-a dat seama ca nu era cazul sa mai insiste...A, si nu se punea problema sa fiu balerina, invatatoare sau alte chestii d-astea soft...:)
Imi placea sa analizez pietrele, sa le studiez structura, sa caut prin carti ce fel de provenienta au...ceea ce inseamna ca imi placea geologia. Imi placea marea si citeam tot ce gaseam despre apele lumii...stiam toti curentii, calzi si reci, care pe unde se afla...mi-ar fi placut sa fiu marinar...In timp, am mai uitat din notiunile astea invatate, si curentii s-au schimbat, dar langa mare tot imi doresc sa traiesc...
Am impacat pana la urma si capra si varza. Am invatat multa filosofie (pt ca imi placea enorm), mi-am dat si licenta in filosofie (deci as fi putut sa fiu pana la urma profesoara), dar am mers in paralel cu jurnalismul (este si asta un fel de studiu al apelor tulburi si rezistentei rocilor)...si am devenit ce stii :)