vineri, martie 28, 2008

TRĂZNIŢI ÎN NATO !!!

Mi-am început ziua de azi destul de frumos. La ora 08.00 Tudor avea o idee. Să vadă un film. Ce film? Liceenii! Dvd era pe birou, adus de mine cu o seară în urmă. După vreo 20 de minute de vizionat Liceeanii, am plecat de acasă zâmbind şi cu glumele lui Ionică proaspete în memorie. În faţa blocului surpriză. Domnul poliţai mă vede şi strigă. Doamna...doamna.. Mă întorc şi răspund.
- Locuiţi aici?
-Da.
- Maşina este a dumneavoastră?
- Da.
- Ştiu. Dar vreau să vă spun că trebuie s-o mutaţi în seara asta.
- Unde? O duc la dvoastră în parcare!
- Nu ştiu. Că şi noi trebuie să le mutăm.
(eu locuiesc în Pţa Revoluţiei, vis a vis de Ministerul de Interne)
- Sâmbătă şi duminică nu sunt în Bucureşti. (zic eu ... că poate scap mai repede)
- Nu că problema cea mai serioasă este de luni. Intraţi în concediu?
- Eu? Nu pot. Nu-mi dă voie nimeni să intru în concediu...
- Nu ştiu, eu doar vă spun că trebuie să luaţi maşina de aici.
(blocul meu se află pe culoarul unic)
- Şi....mai este ceva. Aveţi copil.
- Da...
-Ştiu, este simpatic puştiul şi chiar hazliu...
- Mulţumesc...
- Ştiţi .... dacă ieşiţi cu el din casă, trebuie să aveţi şi certificatul de naştere...
-Ce?????????????
- Ştiţi cum arată noile certificate de naştere... (întreb eu). Este cât un A4..
- Păi îl ţineţi într-o mapă...
- O prostie (zic eu, râzând cu gura până la urechi)
- Şi dacă nu am certificatul de naştere al copilului ce faceţi? îmi luaţi copilul????
- Aş vrea eu... e tare frumuşel!
... deja timpul trecea, iar eu mă grăbeam să ajung la redacţie. Îl întreb pe domnul poliţai dacă este o glumă?
- Nuuuuu...vorbesc serios!
- Bine mai vedem. (...)
Ps. Domnul poliţai cred că a vrut să se dea mare în faţa mea colegului. Avea şi un coleg. ..din provincie. Cică era din Teleorman, detaşat la Bucureşti, de summit.
Aşa că am plecat spre redacţie cu zâmbetul pe buze aşa cum ieşisem pe uşa casei, râzând de glumele lui Ionică... Zâmbetul a rămas până la Piaţa Presei Libere când încet încet a dispărut, întrucât distanţa de acolo şi până la Antenă l-am parcurs în vreo 40 de minute.

O zi bună!

Niciun comentariu: