miercuri, iunie 11, 2008

Pompierul, geanta Vuitton şi autorităţile române


Ştirea că Monumentul Eroilor care au apărat Revoluţia de la 1848 a fost înghesuit într-un cufăr Louis Vuitton, cu acordul autorităţilor e deja veche. Azi ştiţi ce mi s-a părut cel mai interesant? Reacţia acestor autorităţi!
Prefectul Capitalei a declarat, miercuri, pentru MEDIAFAX, că a cerut verificarea avizelor pentru construcţia publicitară care reprezintă o reproducere a unei valize Vuitton, cu care a fost acoperit Monumentul Pompierilor, apreciind că aceasta este un atentat la cultura şi viaţa bucureştenilor. "Consider că este un atentat la cultura şi viaţa bucureştenilor. Indiferent de numele firmei şi de importanţa acesteia, acesta nu este un mod de a intra pe o piaţă de desfacere nouă", a spus prefectul Capitalei, Cătălin Deaconescu.
Vuitton e de altă părere. PR firmei este conştient de importanţa monumentului numai că nu se dorea ştirbirea lansării. Mare e grădina Domnului!
Mihai Ursa, PR-ul „LV“ România, susţine că Flemming Fallesen a fost informat despre însemnătatea monumentului înainte de a obţine toate avizele de la autorităţi. Totuşi, Ursa nu consideră că e vreo diferenţă între deschiderea oficială de la Paris, unde o clădire de pe Champs Élysées a fost înfăşurată cu o reclamă, şi geanta aruncată peste monumentul nostru. „Depinde ce înţelegem prin monument: până la urmă nu contează dacă e vorba de o construcţie mică sau de o clădire de pe o stradă intrată în istorie“, expune Mihai Ursa gândirea economică a celor de la Vuitton.
Ursa bănuieşte că monumentul ar fi un omagiu adus „pompierului necunoscut“, dar susţine că nu aveau unde să amplaseze cufărul decât în acel loc, altfel riscau să ştirbească importanţa lansării Vuitton în România. Ursa ne consolează, totuşi, cu faptul că autorizaţia pentru reclamă va expira într-o săptămână.
Sunt convinsă că acest scandal va continua, dar nu cred că va avea atâta putere încât geanta să fie dată jos din capul pompierilor... înainte de termen

2 comentarii:

Berea de dupa... spunea...

pai cu cat scandalul va continua mai mult cu atat castiga mai mult firma de genti. pai ai fi aflat altfel ca si-au deschis magazin in romania? acum tot romanu stie nu numai ca si-au deschis magazin, dar stie si unde se afla acesta. o strategie de marketing mai eficienta nic ca se putea

ROXANA TOMA spunea...

perfect adevarat!