duminică, mai 20, 2007

BĂSESCU PREŞEDINTE . . . BĂSESCU PREŞEDINTE

FĂRĂ COMENTARII


Traian Băsescu a câştigat cu un scor categoric referendumul organizat pentru demiterea sa. Estimările făcute sâmbătă seara indicau un procent care mergea de la 75% (Insomar - Metro Media Transilvania) la 78% (CURS).Prezenta la vot a fost de circa 47%, ceea ce înseamnă aproximativ 8,5 milioane de alegători. Dintre aceştia, în jur de 6,4 milioane au votat pro-Băsescu, iar 2,1 milioane anti-Băsescu.

Când am văzut scorul mi-m adus aminte de visul pe care l-am avut în urmă cu o săptămână. "Se facea că eram la o terasă cu Traian Băsescu şi vorbeam despre referendum. Şi atunci el mi-a spus că nici nu se gândeşte să piardă această ţară. Şi-a dorit-o mult şi nu vrea s-o piardă. Îmi mai spunea el că în cazul în care va pierde va declanşa o revoluţie. Nu ştiu ce mi-a mai zis, dar un lucru ştiu sigur. Dimineaţă când m-am trezit eram decisă să-i dau votul. Aşa am ţinut-o toată săptămâna - îl votez pe Băsescu -. Ghinion: ieri am lucrat toată ziua şi n-am ajuns la secţia de votare, dar prietenul meu din vis ... a câştigat".
Numai că eu n-am mai fost aceeaşi. Am avut un gust amar. Dar nu când am auzit scorul, ci când l-am auzit pe preşedintele suspendat dar reales că din curtea din Modrogan declara în continuare război oligarhilor etc ... şi, nicio secundă n-a vorbit despre pace, despre liniştea românilor, despre fericirea românilor, despre sistemul de irigaţii, despre secetă sau celelalte probleme ale ţăranilor.

Un singur lucru mai am de spus ... cine vrea să câştige ceva să se roage să-l visez eu!!!

Niciun comentariu: