miercuri, noiembrie 14, 2007

Diplomatul şi Fotomodelul

FEBRUARIE 2007
Mihai Răzvan Ungureanu şi-a dat demisia de onoare. Lui Ungureanu i s-a imputat atunci faptul că l-a informat numai pe preşedintele Traian Băsescu despre situaţia a doi cetăţeni români reţinuti în Irak şi eliberaţi după răspândirea informaţiei în ţară, şi nu pe premier, în primul rând.

NOIEMBRIE 2007
Înlocuitorul lui Ungureanu, frezatul, istoricul Adrian Cioroianu povesteşte la televizor, a doua zi după ce ţiganul nostru de Mailat o omoară pe frusinica aceea din Italia: “Credeţi-mă, eram ieri pe drumul dintre Alexandria şi Cairo, la sfârşitul vizitei, îmi veneau ştirile din ţară, din păcate, pe SMS, pentru că nu puteam fi prins prin telefonia mobilă. Eram cam în plin deşert şi mă gândeam dacă nu cumva am putea cumpăra un teren din deşertul ăla egiptean, să-i plasăm acolo pe cei care astfel de oameni ne fac de râs”.

Cioroianu nu s-a oprit aici. La câteva zile revine: "Sigur că soluţia nu este trimiterea lor în deşert, asta e foarte limpede şi nici n-o să se întâmple prea curând....Mă referem la cumpărarea de teren în deşert, or un ministru nu poate să facă aşa ceva".

În tot acest timp premierul şi şeful lui de partid, Călin Popescu Tăriceanu nu zice mai nimic. Într-un final zice că e un capitol încheiat şi să-l lăsăm pe Cioroianu să-şi facă meseria. Numai Băsescu îl pune la zid.
Eu zic că, acum, după 10 luni de la demisia de onoare a lui Răzvan Ungureanu să analizăm diferenţa dintre cei doi miniştrii de externe ai acestei ţări.
Ce caracter are Ungureanu? Dar Cioroianu? Ziceţi voi... că Tăriceanu are treabă cu ungurii. Aştept o şedinţă de guvern în Bulgaria, Polonia, Moldova...Germania, poate Italia şi dacă se poate şi America.

Niciun comentariu: