marți, noiembrie 13, 2007

ILIESCU CÂNDVA: "blogul este un fel de mahala în scris". ACUM ARE BLOG!

Întrebat de jurnalişti care dintre blogurile româneşti i s-au părut mai interesante, Iliescu a spus :
„Am parcurs câteva bloguri, Adrian (Năstase - n.r.) este foarte harnic, foarte activ, şi Geoană, dar mai mult numai aşa în fugă pe al lui Geoană".
Iliescu a spus că la început a avut reţineri faţă de fenomenul blogurilor.
"La început am avut chiar nişte reţineri şi chiar am fost criticat când am spus că blogul este un fel de mahala în scris, dar am văzut că a luat o dezvoltare interesantă şi aduce ceva în plus faţă de ceea ce oferă presa scrisă (…) un punct de vedere mai degajat, mai spontan. (…) Prima reacţie a fost aceasta, mi s-a părut o chestie cam marginală, dar mi s-a părut o chestie foarte interesantă şi dincolo de chestiunile marginale şi mai de mahala într-adevăr, cum mi se părea mie la început, văd că sunt mesaje de fond şi completează ceea ce este presa propriu-zisă (…), o manieră mult mai degajată de comunicare", a afirmat Iliescu.
"Am intrat şi eu în lumea blogiştilor", a conchis el.

Niciun comentariu: