luni, aprilie 14, 2008

Când prostia doare! Adomniţei: "Am fost sfătuit să mă însor în campanie pentru a câştiga simpatie"

Cristian Adomniţei, ministrul Educaţiei, are gânduri "foarte serioase" să se însoare, numai că unii consilieri l-au sfătuit să facă acest lucru pentru a-i creşte cota de simpatie. (cred că au râs de el). "Unii consilieri mă sfătuiau să mă însor în campanie, ca să-mi crească cota de simpatie a electoratului. Am gânduri foarte serioase să mă însor, a declarat Cristian Adomniţei, care este candidatul PNL la Primăria Iaşi. El a vizitat împreună cu viitoarea sa soţie, Sabina Vişinari, un târg de nunţi desfăşurat la Iaşi. Apropiaţi ai cuplului susţin însă că Sabina şi-a comandat o rochie de mireasă de la creatoarea de modă Agnes Toma, în valoare de 2.500 de lei.

Niciun comentariu: