miercuri, mai 14, 2008

37 de trandafiri!

... şi au venit de la băieţii mei!!!

2 comentarii:

gabi spunea...

La multi ani! Imi cer scuze pt intirziere. nu te cunosc, nu ma cunosti. Sint si eu ziarista. Ca nume de presa te stiu. Te citesc de citeva luni bune, inainte de a o pierde pe mama ta. Nu sint ipocrita, dar simteam ca iti inteleg durerea. In ianuarie 2008, a venit vremea sa te inteleg mai bine ca oricine. L-am pierdut pe tatal meu, avea doar 48 de ani, omul care m-a creat ce sint acum. Prea multa durere, prea putine cuvinte. Sincera sa fiu, se apropie si ziua mea si... nu stiu, as vrea sa treaca si eu sa nu-mi dau seama. Si mie imi va lipsi enorm "La multi ani, draga tatii. Te pupa tata".

roxana toma spunea...

@gabi...imi pare rau pentru tatal tau. Dumnezeul sa-l odihneaca. E greu si stiu ca deja ti-ai dat seama! sunt alaturi de tine si te intelg. Putere, de asta ai nevoie.