duminică, mai 11, 2008

Cine m-a enervat?

Ion Iliescu.... de ce? că aflat în vizită de lucru în comuna Dor Mărunt, culmea satul meu natal.... îmi vorbeşte de o doamnă care vrea să ridice în localitate o biserică în cinstea soţul său. Corect şi tot respectul! ... dar acea localitate are atâtea biserici încât orice împărţeală ai face ... niciun enoriaş n- ar rămâne pe afară. Mai bine... doamna respectivă, cu respect aş vreau s-o ajut să facem un gard la cimitir....că dacă nu ştie... şi pe garduri poţi să scri în cinstea cui e făcut.... PĂREREA MEA! Şi eu aş vrea să ridic o biserică pentru MAMA...dar mă gândesc că e mai util un gard la cimitir ... că de biserici Dor Mărunt nu duce lipsă!!! De ce nu a vorbit dl Iliescu despre primarul PSD Niţulică... sau nu a aflat de promisiunea lui că va face un gard la cimitir... aşa a promis preotului din sat. A...da...păi să treacă alegerile, să vadă dacă va câştiga sau nu alegerile...sau poate atunci când va face cărare pe drumul ce duce la cimitir.
Tot respectul dlui Iliescu. Îl respect şi îmi place....dar când văd că apleacă urechea la tot şi toate .... îmi vine să închei orice discuţie....

Niciun comentariu: