miercuri, octombrie 31, 2007

SCANDALUL ZÂNELOR! UN ADEVĂVĂRAT SUBIECT TABLOID



Nu sunt implicată. Nici n-am de ce. Doar că în acest moment, al zilelor noastre, zâna Mihaela Rădulescu şi zâna Andreea Marin Bănică reprezintă un subiect de presă. Recunosc...doar pentru unii!!!
Dar în tot scandalul ăsta, eu cred că trebuie să aflăm şi părerea zânei Andreea. Recunsc n-am citit-o decât în ziarul Cotidianul!
Zic că merită să ştiţi şi părerea ei. Nu-i ţin partea, pentru că ştiu, personal că e neserioasă. E genul de om care promite şi nu se ţine de cuvânt.

(...) Marin sustine ca Radulescu ar fi incercat sa o inlature de la stringerea banilor, spunindu-i de vineri dimineata ca s-au strins toti banii: „A doua zi, cind voiam sa merg sa depun pentru mine si pentru Stefan, aveam mesaj de la ea: «S-a strins toata suma, nu mai e nevoie de nici un ban». I-am dat un mesaj inapoi: «Bravo! Daca mai are nevoie dupa operatie, eu pot transfera ce am strins in contul tau! Oricum, faceam asta azi! Daca nu, redirectionez catre alte doua cazuri disperate cu copii la limita, care sint acum inca nerezolvate, de la mine». La care ea imi raspunde: «Da, redirectioneaza, nu mai e nevoie de nici un ban!»“.

Gazda „Surprizelor...“ sustine ca i-a sunat apoi pe cei care-i solicitase sa le spuna sa nu mai ofere banii. Seara a fost sunata de Roxana Iliescu, de la postul B 1 TV, sa-i ofere numarul de cont al Lianei. „In momentul ala, reactia mea a fost: «La ce mai trebuie sa dau contul ala, ca s-au strins toti banii, mi-a spus Mihaela Radulescu». «Cind ti-a zis tie, ca eu am vorbit cu ea acum 5 minute si nu s-au strins», mi-a replicat ea. In momentul acela mi s-a aprins un beculet. M-am suparat foarte tare si am luat hotarirea ca nu pot sa ma bag in mocirla asta, dar nici sa stau deoparte... Am luat decizia sa dau simbata mesajul pe care l-ati vazut. Dupa ce am iesit din emisiune, primisem niste mesaje de la ea...“

Unul dintre ele suna, potrivit Andreei Marin Banica, astfel: „Am observat ca esti dispusa sa faci orice mizerie cind nu mai vezi esenta problemei, ci doar conturul care te intereseaza. Esti cel mai josnic om pe care l-am intilnit vreodata si mi-am cintarit bine cuvintele“. „Ulterior a inceput o campanie impotriva mea“, continua Andreea.
(...)

Niciun comentariu: