marți, februarie 26, 2008

Şi MAE gafează!

Când purtătorul de cuvânt al MAE Ilie Bănică nu are ce face la minister ... citeşte bloguri. De ce zic asta? Azi dimineaţă m-a sunat Ilie Bănică. De ce? Mă gândeam eu în timp ce vorbeam cu domnia sa. Am bănuit că ar fi un prieten pus pe glumă pentru că semănau la voce. Dar nu. Ilie Bănică era supărat pe mine, mai bine zis pe un comentariu făcut de mine pe blogul personal despre încă o gafă a domnului Cioroianu. Dl Bănică mi-a mai spus că o rectificare au făcut şi colegii de la ziare.com. În urmă cu câteva luni spuneam că voi monitoriza toate gafele domnului ministru, indiferent pe unde apar ele. Eu doar le voi notifica. Aşa am făcut şi cu ultima gafă. Astăzi mă uit pe ziare. com şi..... nicio rectificare. Doar textul cu pricina era scos. Dovadă stau şi link-urile.
IERI: Diplomatie: Cioroianu i-a cerut numarul de mobil omologului croat
AZI: Titlul este acesta: Limba romana i-a dat dat batai de cap traducatoarei de la MAE croat, dar link-ul este aceleaşi: http://www.ziare.com/Diplomatie_Cioroianu_i_a_cerut_numarul_de_mobil_omologului_croat_in_plina_strada-249769.html

4 comentarii:

Anonim spunea...

Poate vi-l da oana marinescu, viitor director general de diplomatie publica in mae, adusa pe sest, prin metode demne de vremuri de mult apuse.; tariceanu schimba organigrama nu dupa nevoile MAE ci dupa nevoile oamenilor pe care vrea sa ii puna in posturi;

roxana toma spunea...

@petrescu. iata o stire!!!

soferul spunea...

cine e banica asta? ruda cu stefan banica? :)

roxana toma spunea...

@de azi sunt convinsa ca DA.