sâmbătă, martie 01, 2008

Marina Florea! Amintiri!

Aseară, uitându-mă la TVR, 40 Cerbul de Aur, mi-am amintit de Marina Florea. Am văzut-o într-o secvenţă. Marina a dispărut. Eu una nu am mai văzut-o de ani buni. Şi aşa, aseară, mi-am amintit de ziua în care am mers la ea acasă, prin 93 să fac un interviu. Marina nu ştia să facă o cafea. Eu nici atât. Dar în ziua aceea am reuşit. O cafea la ibric super. Marina stătea pe undeva pe lângă magazinul junior şi avea un Oltcit. Roşu, parcă. Ce mai vremuri!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Offtopic- ai o leapsa de la mine:) Asa, de primavara...

Unknown spunea...

Piesa VREAU a Marinei Florea este propusa la TOP ROMANESC 2009 de la RADIO ROMANIA ACTUALITATI. Va reamintim tuturor ca puteti vota pe tot parcursul lunii februarie la TOP ROMANESC 2009 realizat de TITUS ANDREI la Radio Romania Actualitati. Emisiunea va fi difuzata in ultima duminica din aceasta luna. Este un clasament lunar. Voturile voastre se primesc atat pe mail la topromanesc2009@gmail.com cat si online la http://slagartop.wordpress.com/