duminică, mai 13, 2007

2007, ROMÂNIA, LOCUL 13, TODOMONDO

România în cădere liberă. După locul 4 obţinut anul trecut prin Mihai Trăistariu,în 2007 nu mai este nimic de spus. România locul 13. Aşa suntem noi... căutăm ghinionul. Concursul Eurovision 2007 a fost câştigat de reprezentanta Serbiei, Marija Serifovic cu piesa "Molitva". Din cauza locului obţinut, anul viitor reprezentanţii Romaniei, oricare ar fi ei, nu se vor califica direct în finală. Sincer? Aşa ne trebuie... Unde sunt valorile româneşti? O trupă înfiinţată peste noapte... nimic mai mult!

2 comentarii:

alex cantuniari spunea...

nu k am fi meritat mai mult, da' votu' clar a fost pe alte criterii decat muzica. da' asta e ghinionu' nostru, k n-avem mai multi frati pe lumea asta decat moldovenii si capsunarii. pentru aia care sunt superstitiosi, locul 13 e nasol. Pentru aia care cunosc cat de cat muzica, locul 13 e suuuuuper bine. Mai bine concuram cu Rednex si Romania, mai trezeam taranii din amorteala

Adriana spunea...

Cred ca am ceva de vizionar, pentru ca, de cand am auzit-o pe sarboaica aia prestand, am spus ca e singura care merita sa ia Eurovisionul. Apoi m-am gandit ca nu are sanse din cauza look-ului. Abia azi, insa, am citit in Gardianul un articol al lui Alecu Racoviceanu (care a ajuns un fel de Radu Tudor, in sensul ca acum se pricepe al naibii si la showbiz) din care am aflat ca anul acesta a fost, de fapt, Gayvision ! Deci, ca sa-l citez pe Alecu, ai nostri au fost "pe invers" :))