marți, mai 15, 2007

DAR CÂTE AMANTE AI FRATE?

Foştii mei colegi de la Libertatea, dar şi cei care au mers la ziarul Click dezbat fără încetare povestea lui Petre Roman, poveste de dragoste, de altfel. După ce s-a aflat că are amantă ... acum Petre are şi copil.
Să vă spun ceva. Am fost la Petre Roman acasă acum mai bine de de 6 ani, cu colegul meu Alex Catalan. Am mers să facem un interviu cu Mioara. Doamne cât de frumos vorbea Mioara atunci de Petre. Mi-am adus aminte de multe ori în această perioadă de vorbele Mioarei despre Petrică. Dar brusc mi-am adus aminte şi de un alt amănunt, la vremea aceea. Ce vreau să spun acum când şi Mioara Roman a aflat că ex-soţul ei are un băiat? Că de băiat mi-a vorbit şi mie atunci, dar de faptul că Petre regretă că n-au făcut şi un al doilea copil în speranţa că va fi băiat. IACA ŞA. Dacă fac bine o socoteală realizez că atunci când Mioara îmi spunea că Petre regretă că nu au avut şi un băiat, Petre tocmai avea un băiat. Sunt 6 ani de când eu am fost la Mioara şi Petre acasă.


Un comentariu:

alex cantuniari spunea...

Parerea mea e ca sunteti doar invidiosi! Parerea mea!